Kiedy napisałem do ciebie rok temu, tuż po objęciu funkcji dyrektora generalnego, wyznaczyłem trzy szerokie cele dla naszej firmy. Po pierwsze, chcę, aby Citi generowało spójne, wysokiej jakości zarobki. Po drugie, chcę, aby Citi było znane z podejmowania mądrych decyzji w każdym aspekcie naszej pracy. Po trzecie, doszedłem do wniosku, że nie będę zadowolony, dopóki Citi nie całkowicie odbuduje naszą wiarygodność wśród wszystkich naszych interesariuszy. Pozwolę sobie podsumować nasze postępy w 2017 r., Aby osiągnąć te cele i określić plan, który wyznaczyliśmy naszej firmie na rok 2017 i kolejne lata. Rok 2017 był bardzo pracowity dla firmy i dla mnie osobiście. Przejechałem około 200 000 mil odwiedzając 53 miasta, spotykałem się średnio z dwoma klientami każdego dnia, rozmawiałem z regulatorami w prawie każdym odwiedzanym kraju, miałem dziesiątki interakcji z inwestorami i rozmawiałem z naszymi pracownikami na wewnętrznych spotkaniach przynajmniej raz w tygodniu. Konsekwentnym tematem wszystkich tych rozmów jest to, że nasi interesariusze zgadzają się, że nasza strategia skupiająca się na dominujących trendach świeckich globalizacji, urbanizacji i cyfryzacji jest właściwa, zarówno dla naszej firmy, jak i na czasy. Wszystkie trzy trendy wzmacniają się nawzajem. A dzięki naszej wiodącej w branży globalnej sieci, obecności w najlepszych miastach na świecie i ambitnej agendzie cyfrowej dla naszych klientów i firm instytucjonalnych, Citi ma wyjątkową pozycję, aby wykorzystać każdą z nich dla dobra naszych klientów. Ale wielu z nich podniosło również kwestię naszej zdolności do skutecznego realizowania tej strategii i prowadzenia naszych działań do ich znacznego potencjału. Wiem, że możemy i wierzę, że nasze wyniki z 2017 r. Dostarczają mocnych dowodów. Po pierwsze i zasadniczo zarobiliśmy 13,7 miliarda - nasz największy zysk od czasu kryzysu finansowego. Ponieważ większość rozwiniętych rynków rośnie znacznie poniżej poziomów, które kiedyś były brane za pewnik, a wiele rynków wschodzących zwalnia znacznie z ostatnich szczytów, wynik ten pokazuje odporność naszej franczyzy i talentu naszych pracowników do wykonywania nawet w nieustannie trudnym środowisku . Udało nam się zwiększyć nasze dochody w obliczu przeszkód prawnych, prawnych i innych. Ostrożnie zarządzaliśmy ryzykiem przez cały rok niestabilny, z rynkami na krawędzi, dzięki ogłoszeniu Federal Reserves, że wkrótce zacznie on likwidować program Quantitative Easing. Szczególnie w trudnych warunkach finansowych wydatki, które w dużej mierze pozostają pod naszą kontrolą, są postrzegane jako wskaźnik skuteczności zarządzania. Cieszę się, że osiągnęliśmy nasze zaangażowanie w 2017 roku i zrealizowaliśmy 900 milionów oszczędności dzięki naszym działaniom repozycjonującym, które pomogły nam ograniczyć wydatki. Portfel kredytów ogółem zwiększyliśmy w Citicorp o 6. W szczególności osiągnęliśmy i przekroczyliśmy zobowiązanie z 2017 roku, które pożyczyło 24 miliardy amerykańskim firmom w ciągu trzech lat. 9,1 mld pożyczonych w 2017 r. - ponad dwukrotnie więcej niż w 2009 r. - daje łączną wartość 26,6 mld, aby umożliwić małym firmom rozpoczynanie i rozszerzanie działalności, dodawanie nowych miejsc pracy i przekształcanie pasji w rozwój. Poczyniliśmy również postępy w kilku starszych kwestiach. Rozwiązaliśmy kilka znaczących sporów dotyczących hipoteki, wykorzystaliśmy 2,5 miliarda naszych aktywów z tytułu odroczonego podatku, zmniejszyliśmy aktywa Citi Holdings o kolejne 25 i obniżyliśmy roczne straty Holdings o połowę. Liczby te pomogły pokazać zdolność tej franczyzy do generowania kapitału. W 2017 r. Wygenerowaliśmy ponad 20 miliardów kapitału regulacyjnego, kończąc rok naszym wskaźnikiem Tier I Common na poziomie 10,6 na podstawie Bazylei III - 60 punktów bazowych powyżej celu, który wyznaczyliśmy sobie na początku roku. Pod koniec roku nasz dodatkowy wskaźnik dźwigni wynosił 5,4. I, co najważniejsze, nie udało nam się sprzeciwić Rezerwy Federalnej naszym planom kapitałowym na rok 2017. W ubiegłym roku powiedziałem wam, że moim priorytetem będzie realizacja naszej strategii. W 2017 r. Wprowadziliśmy kluczowe narzędzia, które pomogą nam w maksymalnym wykorzystaniu naszej marki. Stworzyliśmy szczegółowe, twarde, ale realistyczne karty wyników, aby ocenić wydajność ponad 500 najlepszych liderów naszej firmy. Nasze 101 krajów podzieliliśmy na cztery kategorie - lub wiadra - aby pomóc nam określić priorytet zaangażowania naszych zasobów w te sektory i regiony, które są najważniejsze dla naszych klientów. I ogłosiliśmy trzy cele na 2018 r., W których sami jesteśmy odpowiedzialni - zwrot z aktywów, zwrot z kapitału materialnego i efektywność operacyjna - i poprawiliśmy nasze wyniki we wszystkich z nich w 2017 r. Udowodniliśmy, że możemy generować wysokiej jakości zarobki. Ale nasze wyniki z 2017 r. Zaskoczyły nas także szkodliwym przykładem tego, jak etyczne niepowodzenia mogą zagrozić wszystkiemu, nad czym pracujemy. Odkryliśmy, że faktury, które zostały opłacone w programie finansowania należności w Meksyku, zostały sfałszowane, co spowodowało zmniejszenie o 235 milionów naszych przychodów netto w 2017 roku. Chociaż zakończyliśmy szybki przegląd podobnych programów pożyczkowych, nadal badamy to, co miało miejsce w Meksyku i pracujemy nad zidentyfikowaniem obszarów, w których musimy wzmocnić nasze kontrole poprzez wzmocniony nadzór lub ulepszone procesy. Dążymy do każdego możliwego sposobu odzyskania tych funduszy i ukarania winnych - wewnątrz i na zewnątrz firmy. Wpływ finansowy oszustwa można obliczyć. Szkoda dla naszej wiarygodności jest trudniejsza do oszacowania. Wiarygodność jest walutą, która pozwala nam realizować nasze cele. To prawda, że klienci, rdzenny okręg wyborczy, którym staramy się służyć na co dzień, jest prawdą dla regulatorów, którzy przyznają nam naszą licencję na prowadzenie działalności gospodarczej, co jest prawdziwe w stosunku do pracowników, których musimy przyciągnąć, czyniąc z Citi najlepsze możliwe miejsce pracy i jego prawdziwość. naszych akcjonariuszy, których zaufania potrzebujemy, aby odnieść sukces i które będziemy nadal starać się zarobić. Chcę, abyście wiedzieli, że stawiam wszystkim naszym pracownikom jasność, że oczekuję najwyższych standardów od każdego z nich. Wprowadzamy kompleksowy program - obejmujący udoskonalone szkolenia i dalsze skupianie się na odpowiedzialnym finansowaniu - w celu wsparcia i wzmocnienia wartości instytucjonalnych, które dobrze służyły tej firmie od ponad 200 lat. Wiem, że kultura Citis jest solidna i że przytłaczająca większość naszych ludzi zna dobro od zła i stara się robić to, co trzeba, każdego dnia, we wszystkich aspektach naszej pracy. Ale wiem też, że tylko jedna osoba może zagrozić naszej wiarygodności. 1 Citi Holdings obejmowało około 19 szacowanych aktywów ważonych ryzykiem Tier III w 4 kwartale 13. 2 Cytrusy szacowane Współczynnik ogólny Tier II Bazylea i szacowany Dodatkowy Wskaźnik dźwigni są miarami finansowymi innymi niż GAAP. Dodatkowe informacje można znaleźć w sekcji Zasoby kapitałowe raportu rocznego Citis 2017 na formularzu 10-K. 3 Wartość księgowa na jednostkę uczestnictwa jest miarą finansową inną niż GAAP. Aby uzgodnić ten wskaźnik z najbardziej bezpośrednio porównywalnym miernikiem GAAP, zobacz sekcję Zasoby kapitałowe raportu rocznego Citis 2017 na formularzu 10-K. Kluczowe wskaźniki kapitału Citigroup Patrząc w przyszłość, wyznaczyliśmy jasne cele na 2017 rok. Musimy nadal dążyć do osiągnięcia naszych celów finansowych na rok 2018. Mamy także nadzieję, że w tym roku rozwiążemy więcej problemów związanych ze starszymi wersjami, mając na celu zarzucenie za sobą ogromnego zwisu prawnego związanego z kryzysem finansowym. Ponieważ Citi Holdings obecnie obejmuje jedynie 6 pozycji naszego bilansu, nasz cel przesunął się z sprzedaży aktywów na zmniejszenie oporu, jaki pozostały portfel powoduje w naszych zarobkach. Spodziewamy się zmniejszyć straty poniesione w Holdings w tym roku, zbliżając nas do breakeven. Każdy zaoszczędzony dolar, oczywiście, spada bezpośrednio do dolnej linii. Ponadto spodziewamy się, że będziemy nadal wykorzystywać nasze aktywa z tytułu odroczonego podatku dochodowego, generując dochody ze Stanów Zjednoczonych. W naszych podstawowych działaniach prace zmierzają do integracji i usprawnienia naszych produktów i usług, aby zapewnić bezproblemowe korzystanie z naszych ofert i regionów. Nadszedł monumentalny wysiłek, aby przekształcić nasz biznes konsumencki z tego, co jest obecnie zbyt wielkim połączeniem 36 lokalnych banków w jeden prawdziwie globalny bank. Konsolidowaliśmy platformy, procesy i produkty, mając na celu zapewnienie naszym klientom niezmiennie niezwykłego doświadczenia wszędzie tam, gdzie mieszkają, pracują, podróżują i we wszystkich naszych liniach produktowych. W Grupie Klientów Instytucjonalnych dostosowanie i integracja naszych dotychczasowych firm działających na rynku i naszych usług dla inwestorów oraz działań w zakresie bezpośredniej opieki i rozliczeń pozwoli nam dostarczyć bardziej wszechstronny zestaw możliwości, a także umożliwi nam priorytetowe traktowanie naszych zasobów w bardziej efektywny sposób, w szczególności w odniesieniu do operacji i technologii. Citi ma wyjątkową pozycję, aby stać się wiodącą w branży zintegrowaną platformą usług, ponieważ firma dostosowuje się do bardziej wymagających wymogów kapitałowych, dźwigni finansowej i ryzyka kontrahenta. Będziemy nadal inwestować w naszą firmę Treasury and Trade Solutions, która jest podstawą naszej globalnej sieci, a my skupimy się na koncentrowaniu się na płatnościach. Ta firma jest przyjazna dla kapitału i nie daje się łatwo odtworzyć. Zajęło nam dziesięciolecia budowanie i utrzymanie pozycji lidera w branży. Aby to osiągnąć, musimy wykorzystać to, co wprowadziliśmy w zeszłym roku, aby przenieść naszą egzekucję na wyższy poziom. Skup się na budowaniu właściwej bazy klientów: tych instytucji i konsumentów, którzy najlepiej pasują do naszego modelu biznesowego i dla których możemy stworzyć największą wartość. Usprawnij i zracjonalizuj nasze systemy i procesy, zachowując właściwą równowagę między zwiększaniem wydajności, standaryzacją a elastycznością i wzmocnieniem koniecznym dla naszych pracowników, aby jak najlepiej służyć naszym klientom. No i staraj się oszczędzać czas i pieniądze, konsolidując nasze operacje w każdym mieście i kraju, w którym przychodzimy do pracy, minimalizując kosztowną fragmentację. Duża część zasobów, które oszczędzamy, zostanie ponownie zainwestowana w nasze przedsięwzięcia, w których można uzyskać największe zyski, a w szczególności zostanie przeznaczona na poprawę naszej technologii i obecności cyfrowej. W ubiegłym roku wypuściliśmy na rynek wersje dwóch najbardziej udanych platform - Citi Velocity SM i CitiDirect BE - dzięki czemu dzisiaj handlowcy i skarbnicy mogą prowadzić działalność z dowolnego miejsca za pośrednictwem połączenia bezprzewodowego. W połączeniu z oddziałami Smart Banking i innymi innowacjami w naszym banku konsumenckim, stworzyliśmy rdzeń, wokół którego możemy spełnić nasze aspiracje, aby stać się cyfrowym bankiem na świecie. Razem osiągnęliśmy wiele w ciągu ostatnich kilku lat. Przywróciliśmy franczyzę, zbudowaliśmy narzędzia do wykonania i ciężko pracowaliśmy, aby odbudować naszą wiarygodność. Nadal mamy więcej do zrobienia, ale zbudowano fundament przyszłego sukcesu. Osiągnęliśmy świetną ofertę - i to więcej niż wystarczy, aby zacząć pokazywać, co ta seria może zrobić w najlepszym wydaniu. Z poważaniem, Michael L. Corbat Dyrektor naczelny, Citigroup Inc. Citi Bike reg Odblokuj, jedź, ciesz się i wróć Kiedy Nowy Jork rozpoczął program publicznego udostępniania rowerów bez wydawania publicznych środków, Citi uznał wyjątkową okazję do wsparcia przełomowego Inicjatywa, która stworzy nową, zrównoważoną sieć transportową i poprawi życie nowojorczyków, a więc narodził się program reg Citi Bike. Od momentu uruchomienia w maju 2017 r. Program Citi Bike stał się największym i najszybciej rozwijającym się programem rowerów publicznych w USA i znajomym widokiem na ulicach miasta. Tysiące niebieskich rowerów na kilkuset stacjach w całym mieście są dostępne 247, 365 dni w roku poprzez karnety roczne, tygodniowe lub dzienne. Citi Bike reg jest największym programem rowerów publicznych w USA. System został udostępniony publicznie w maju 2017 r. Z 330 stacjami i 6000 rowerami. Program Citi Bike jest obsługiwany przez NYC Bike Share. Citi Bike reg jest największym programem rowerów publicznych w USA. System został udostępniony publicznie w maju 2017 r. Z 330 stacjami i 6000 rowerami. Program Citi Bike jest obsługiwany przez NYC Bike Share. . Każda stacja ma kiosk z ekranem dotykowym, mapę obszaru usług i okolicznej okolicy oraz system dokowania, który wypuszcza rowery do wypożyczenia za pomocą karty lub klucza. W 2017 r. Registratorzy Citi Bike wykonali 6,3 miliona podróży i pokonali ponad 11,5 miliona mil, znacznie wyprzedzając inne główne miasta z rowerami. Parks Trails Nowy Jork uhonorował Citi nagrodą George'a W. Perkinsa za wybitne przywództwo w zakresie ochrony środowiska, pomagając w stworzeniu programu Citi Bike. Umożliwiając utworzenie registratu Citi Bike. Citi wykazało, że jest wiodącym zwolennikiem innowacyjnych inicjatyw miejskich i głównym czynnikiem przyczyniającym się do wzrostu i postępu w Nowym Jorku. - Były burmistrz Nowego Jorku Michael R. Bloomberg Globalna bankowość detaliczna Citis Global Consumer Bank (GCB) obsługuje 62 miliony klientów w 36 krajach, koncentrując się strategicznie na rynkach i segmentach, w których banki wyróżniają się globalną siecią, marką i produktami zorientowanymi na klienta a usługi zapewniają przewagę konkurencyjną. GCB ma na celu dostarczenie klientom niezwykłego doświadczenia dzięki wiodącym w branży produktom i usługom, formatom sprzedaży następnej generacji i światowej klasy kanałom cyfrowym. W Polsce . Oddział Citi Handlowy z technologią Smart Banking w ekskluzywnej Katowicach Galeria Katowicka jest pierwszą w mieście i prawie całkowicie elektroniczną. Z ponad 52 milionami kont w obiegu. Karty Citi Branded zapewniają rozwiązania płatnicze i kredytowe dla konsumentów i małych firm w 34 krajach. W Polsce . Oddział Citi Handlowy z technologią Smart Banking w ekskluzywnej Katowicach Galeria Katowicka jest pierwszą w mieście i prawie całkowicie elektroniczną. W Polsce . Oddział Citi Handlowy z technologią Smart Banking w ekskluzywnej Katowicach Galeria Katowicka jest pierwszą w mieście i prawie całkowicie elektroniczną. Działając w czterech regionach Citis - w regionie Azji i Pacyfiku w Europie, na Bliskim Wschodzie iw Afryce, w Ameryce Łacińskiej i Ameryce Północnej - plan rozwoju GCB jest zgodny z długoterminową strategią Citis, aby pozyskać klientów dominujących trendów świeckich globalizacji, urbanizacji i cyfryzacji. Dobrze ulokowani i dobrze zdywersyfikowani, obsługujemy klientów o wysokiej jakości kredytowej, którzy są światowymi klientami największych miast na świecie. Podstawowymi liniami biznesowymi GCB są Karty Kredytowe, Bankowość Detaliczna, Kredyty Hipoteczne i Bankowość Komercyjna, które razem generują prawie połowę swoich przychodów poza Ameryką Północną. Według stanu na 31 grudnia 2017 r. Przedsiębiorstwa te posiadały 332 miliardy depozytów, miały 302 miliardy pożyczek i zarządzały 168 miliardami aktywów. GCB prowadzi około 3730 oddziałów w ponad 700 miastach na całym świecie, z silną obecnością w 121 ze 150 miast, które przyczyniają się do jednej trzeciej globalnego wzrostu produktu krajowego brutto. Z ponad 52 milionami kont w obiegu. Karty Citi Branded zapewniają rozwiązania płatnicze i kredytowe dla konsumentów i małych firm w 34 krajach. Z ponad 52 milionami kont w obiegu. Karty Citi Branded zapewniają rozwiązania płatnicze i kredytowe dla konsumentów i małych firm w 34 krajach. W 2017 r. GCB wygenerował 10,8 miliardów zarobków przed opodatkowaniem, prawie połowę wszystkich Citicorps. Wzrost przychodów na rynkach wschodzących - zwłaszcza w Ameryce Łacińskiej i Azji - częściowo zrekompensował spadek przychodów USA w wyniku trudnej sytuacji gospodarczej. Globalnie kluczowe czynniki biznesowe odzwierciedlają ciągły wzrost: kredyty konsumpcyjne wzrosły o 2, sprzedaż kart wzrosła o 3, wartość zarządzanych aktywów wzrosła o 8, a średnie depozyty wzrosły o 2, a wzrost koncentruje się na rachunkach czekowych i oszczędnościowych. Citi to największy na świecie wydawca kart kredytowych, dysponujący 142 milionami kont, 365 miliardami rocznych przychodów ze sprzedaży oraz 150 miliardów wierzytelności w ramach kart kredytowych Citi i Citi Retail Services. Karty Citi Branded zapewniają rozwiązania płatnicze i kredytowe dla konsumentów i małych firm w 34 krajach. Przy ponad 52 milionach kont w obiegu, firma osiągnęła roczną sprzedaż na poziomie 290 miliardów euro, a portfel pożyczek 104 miliardy. W 2017 roku Citi nadal zapewniało wartość, wygodę i siłę naszej globalnej sieci członkom kart. Karta kredytowa Citi Prestige, globalna karta kredytowa, która opiera się na unikalnych relacjach i możliwościach banków na całym świecie, została uruchomiona w Kolumbii, Hongkongu, Malezji, Meksyku, Singapurze i USA. Karta oferuje wyjątkowe nagrody, w tym globalne korzyści, oferty specjalne i roczny związek premia. Citi ogłosiło zwiększenie korzyści płynących z podróży i wyłączny dostęp dla członków kart. W dalszym ciągu zwiększając globalną wartość dla klientów, Citi uruchomił Hotel Privileges dla klientów kart debetowych i kredytowych Citi w Bahrajnie, Czechach, Egipcie, Grecji, na Węgrzech, w Polsce, Rosji, Hiszpanii, Zjednoczonych Emiratach Arabskich i Wielkiej Brytanii. Hotel Privileges zapewnia specjalny dostęp do 1000 luksusowych hoteli na całym świecie i oferuje takie korzyści, jak najlepsze dostępne ceny, bezpłatne śniadania, bezpłatny dostęp do Internetu i późne wymeldowanie. W USA nadal dostarczaliśmy klientom ulepszone funkcje i korzyści. Citi rozszerzyło karty kredytowe Citi ThankYou reg Preferred i Citi ThankYou Premier, oferując posiadaczom kart więcej punktów za jedzenie i zakupy rozrywkowe, technologię chipową, ułatwiającą zakupy na całym świecie i dostęp do ekskluzywnych wydarzeń. Citi rozszerzyło także sposoby, dzięki którym członkowie programu Rewards mogą korzystać z Punktów ThankYou, w tym opcji zakupów za pomocą Numeru Konta Rewards, numeru wirtualnej karty kredytowej powiązanego z kartą kredytową Citi Reg i konta ThankYou Rewards, gdzie MasterCard reg i Visa reg są akceptowane. Dzięki programowi Private Pass, gracze z USA mieli dostęp do ponad 10 000 wydarzeń w 2017 r. W różnych dziedzinach, takich jak sport, restauracja i muzyka. W 2017 r. W ramach programu zaoferowano ponad 6000 wydarzeń muzycznych. Citi współpracuje z American Airlines od ponad 25 lat, aby oferować kartom kredytowym Citi Reg AAdvantage klientom w Stanach Zjednoczonych. Citi ogłosiło, że począwszy od marca 2017 r. Karta kredytowa Citi Executive reg AAdvantage reg World Elite MasterCard będzie jedyną kartą kredytową USA, która oferuje pełne korzyści członkostwa w poczekalniach American Airlines Admirals Club Reg. Citi Executive reg AAdvantage reg cardmembers będą mieli dostęp do prawie 40 lokalizacji klubowych Admirals Club na całym świecie, a także dostęp do wybranych partnerskich salonów lotniskowych. Podejmując wysiłki, aby stać się wiodącym na świecie bankiem cyfrowym, w 2017 roku Citi wprowadziło szereg innowacyjnych produktów cyfrowych i mobilnych. W Meksyku, spółka zależna Citi Banamex wprowadziła iAcepta Mobile, czytnik kart, który można podłączyć do iPhona, iPada lub iPoda touch, dzięki czemu Banamex jest pierwszym bankiem w kraju, który umożliwia klientom korzystanie z kart płatniczych i kredytowych za pomocą chipów przez sprzedawców mobilnych pomysłowość. iAcepta wygrała kategorię płatności detalicznych w magazynach The Banker Innovation in Technology i Transaction Banking Awards 2017. W Indiach Citi wprowadziło w pełni zintegrowane rozwiązanie płatności mobilnych, które umożliwia 320 milionom klientów kart kredytowych dokonywanie płatności za pomocą kart debetowych i kredytowych. W Ameryce Łacińskiej aplikacja Citi Beneficios - cyfrowe narzędzie zapewniające klientom Citi szybki i łatwy dostęp za pośrednictwem urządzeń mobilnych do informacji o zniżkach i promocjach od różnych sprzedawców detalicznych, a także od oddziałów Citi i oddziałów ATM - uruchomionych w 11 krajach. Zarówno International Data Group, jak i PC World en Espa ntilde ol uznali Citi Beneficios za najlepszą aplikację mobilną dla klientów w Ameryce Łacińskiej. Cyfrowe innowacje Citibank Reg na iPada globalna aplikacja uruchomiona na dziewięciu rynkach w 2017 roku. Aplikacja wykorzystuje innowacyjny projekt Citis US Citibank na iPada, który od wydania w 2017 roku zdobył międzynarodowe nagrody i uznanie, począwszy od studium przypadku Forrester Research do nagrody XCelent firmy Celent jako najlepszej amerykańskiej aplikacji do obsługi tabletów, oferującej szeroką funkcjonalność i wygodę użytkowania. W Stanach Zjednoczonych Citi uruchomiło Money 2 SM for Health, nowe, wieloplanowe, wielopodmiotowe, skoncentrowane na konsumentach rozwiązanie do płatności pacjentów, mające na celu uproszczenie i usprawnienie procesu płatności opieki zdrowotnej zarówno dla pacjentów, jak i dla dostawców. Amerykański Banker nazwał Money 2 for Health najlepszą innowacją 2017 roku. Citi wprowadziło w 2017 roku szereg innowacyjnych produktów cyfrowych i mobilnych. dążenie do stania się wiodącym na świecie bankiem cyfrowym. W 2017 r. Citi wprowadziło szereg innowacyjnych produktów cyfrowych i mobilnych. dążenie do stania się wiodącym na świecie bankiem cyfrowym. Aplikacja reguła Citi Mobile została uruchomiona na dodatkowych sześciu rynkach w 2017 roku, na łącznej liczbie 31 rynków z aplikacją mobilną dla klientów konsumenckich. Citi wprowadziła na Filipinach pierwszą kartę kredytową Visa payWave, przełomową technologię zbliżeniową kart kredytowych, która może być nawet trzy razy szybsza niż płatności gotówkowe. Magazyn Global Finance nazwany Citi Best Consumer Internet Bank w 13 krajach, najlepszy internetowy bank konsumencki w regionie Azji i Pacyfiku oraz najlepszy bankowość mobilna w Azji. W Meksyku Banamex rozpoczął program testowy, aby wprowadzić innowacyjną technologię, która prowadzi klientów przez cyfrowe samoobsługowe środowisko. W Zjednoczonych Emiratach Arabskich Citis E-Brokerage - dynamiczna platforma transakcyjna - daje wyrafinowanym inwestorom możliwość dokonywania transakcji bezpośrednio w Internecie bez konieczności kontaktowania się z brokerem. Citi Retail Services oferuje konsumentom i komercyjnym produktom kart kredytowych - zarówno prywatnym, jak i pod wspólną marką - krajowym i regionalnym sprzedawcom detalicznym oraz ich klientom w Ameryce Północnej. Ponadto usługi detaliczne dostarczają wiedzę i doświadczenie w branży detalicznej, w tym analitykę danych transakcyjnych oraz w pełni zintegrowane programy marketingowe i lojalnościowe, aby pomóc sprzedawcom w rozszerzeniu i pogłębianiu relacji z klientami. Usługi biznesowe 90 milionów kont dla kultowych marek, w tym ExxonMobil, Home Depot, Macys, Sears i Shell. We wrześniu 2017 r. Retail Services ogłosił nową relację z Best Buy, jednym z największych na świecie sprzedawców detalicznych urządzeń elektronicznych. Nabycie i szybka konwersja portfela kart kredytowych Best Buys w Stanach Zjednoczonych, który zgromadził ponad 7 miliardów wierzytelności, ugruntowało pozycję Citi Retail Services jako czołowego dostawcy produktów kartowych pod marką własną i pod wspólną marką dla sprzedawców detalicznych w Stanach Zjednoczonych i ich klientów. W 2017 roku Citi Retail Services rozszerzyło również swoje relacje z RadioShack, Staples i Sunoco świętowały 10-lecie partnerstwa z The Home Depot i Sears i ogłosiły nową relację z Ross-SimonsSidney Thomas Jewelers. W ciągu roku sprzedaż wyniosła 75 miliardów, a portfel kredytowy wyniósł 46 miliardów. Ponieważ lokalizacje oddziałów koncentrują się w centrach miast, a blisko trzy czwarte z 3730 oddziałów na rynkach wschodzących, ślad Citibanks jest unikalny wśród instytucji finansowych. Citibank obsługuje pełen zakres potrzeb bankowości konsumenckiej, w tym rachunki czekowe i oszczędnościowe, pożyczki, porady dotyczące zarządzania majątkiem i usługi dla małych firm. W 2017 roku Citi dołączył do Small Business Administration, aby ogłosić trzyletnie zobowiązanie do udzielenia 24 miliardów amerykańskim małym firmom, a do końca 2017 roku Citi przekroczyło to zobowiązanie o 2,6 miliarda. Do końca 2017 roku. Citi przekroczyło trzyletnie zobowiązanie Small Business Administration, aby pożyczyć 24 miliardy amerykańskim małym firmom. Do końca 2017 roku. Citi przekroczyło trzyletnie zobowiązanie Small Business Administration, by pożyczyć 24 miliardy amerykańskim małym firmom. Citis Banamex obsługuje 21 milionów klientów w Meksyku, gdzie bank zajmuje wiodącą pozycję w bankowości detalicznej, kredytach konsumenckich, bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej, maklerstwie papierów wartościowych, usługach transakcyjnych, zarządzaniu majątkiem, ubezpieczeniach bankowych oraz funduszach inwestycyjnych i emerytalnych. W 2017 r. Magazyn Global Finance uznał Banamex za Najlepszy Bank, Najlepszy Bank Internetowy dla Najlepszych Klientów Konsumenckich w Meksyku. W regionie Ameryki Łacińskiej Banamex został uhonorowany tytułem Best Online Treasury Services. Do końca 2017 roku. Citi przekroczyło trzyletnie zobowiązanie Small Business Administration, by pożyczyć 24 miliardy amerykańskim małym firmom. Reklama Citis Global Client widoczna w Miami na Florydzie: Klient Citi w dowolnym miejscu jest klientem Citi na całym świecie. W 2017 r. Citibank zoptymalizował swój zasięg oddziałów, dalej koncentrując swoją obecność w ośrodkach miejskich. Citi otworzył oddziały w kluczowych miastach USA, w tym w Chicago, Miami, Nowym Jorku i Waszyngtonie, D. C. i jego pierwszym flagowym statku na Zachodnim Wybrzeżu w Los Angeles. Oddziały Citi Smart Banking, zaprojektowane w oparciu o technologię oferującą najlepsze doświadczenia klientów w branży, zostały otwarte w wielu miastach na całym świecie, w tym w Rio de Janeiro i Warszawie. Citi był także jednym z pierwszych dwóch globalnych banków zatwierdzonych do ustanowienia obecności w Szanghajskiej Strefie Wolnego Handlu w Chinach. Reklama Citis Global Client widoczna w Miami na Florydzie: Klient Citi w dowolnym miejscu jest klientem Citi na całym świecie. Reklama Citis Global Client widoczna w Miami na Florydzie: Klient Citi w dowolnym miejscu jest klientem Citi na całym świecie. Z ogromną większością transakcji klienckich poza oddziałami, Citi jest pionierem nowego modelu dystrybucji, w którym oddział jest tylko jednym punktem kontaktu w sieci, który zawiera flagi, tradycyjne gałęzie, kioski, wielofunkcyjne bankomaty i kanały cyfrowe. W Malezji, na Filipinach iw Singapurze Citi wyznaczyło wprowadzenie na rynek bankomatów nowej generacji Citibank Express, które umożliwiają klientom dostęp do niemal wszystkich usług dostępnych w tradycyjnym oddziale. W regionie Azji i Pacyfiku Citi i AIA Group Limited ogłosiły największą podpisaną umowę bancassurance. Umowa daje możliwość oferowania produktów ubezpieczeniowych na życie w jednym z najszybciej rozwijających się regionów zarządzania majątkiem, gdzie zamożni klienci coraz częściej szukają ochrony finansowej dla swojej rodziny i majątku. W Stanach Zjednoczonych. . Citi Mortgage zorganizowało wydarzenie pomocy drogowej Road to Recovery w Arlington w Wirginii, aby wesprzeć członków służby wojskowej i weteranów w ramach programu Citi Salutes SM. Citigold reg wealth management zapewnia dostęp do usług doradztwa inwestycyjnego i finansowego, w tym funduszy inwestycyjnych, zarządzanych portfeli, akcji, obligacji, produktów ubezpieczeniowych i rozwiązań emerytalnych. Usługa Citigold zapewnia spersonalizowany poziom pomocy, unikalne korzyści i globalne możliwości klientom na całym świecie. W 2017 roku magazyn The Asset o nazwie Citi Best Wealth Manager w Azji oraz Private Banker International nazwał Citigold Private Client jako Outstanding Wealth Management Service for Affluent. Bank Investment Consultant nazwał 10 Citigold Financial Advisors jednym z czołowych doradców 2017 r. Firma Citi Mortgage, która udziela pożyczek na zakup domu i transakcji refinansowania, w 2017 r. Pozyskała 58 mld nowych kredytów w Stanach Zjednoczonych. Działalność kontynuowana była w celu pogłębienia relacji z klientami poprzez dostosowanie do oddziałów banku detalicznego Citibank w USA w głównych obszarach metropolitalnych. Citi Mortgage pozostawał bardzo zaangażowany w zapobieganie wykluczeniu, prowadząc trzecią z kolei Road to Recovery Tour, cykl wydarzeń oferujących prywatne doradztwo dla klientów, których trudności finansowe wpływają na możliwość spłaty kredytu hipotecznego. W 2017 r. W ramach programu Road to Recovery Tour zorganizowano 30 imprez pomocy właścicielom domów w miastach w USA w Las Vegas i Miami, w Bostonie i Minneapolis. Zainaugurowany w 2017 roku. Flagowy oddział Irazemy w Rio de Janeiro jest pierwszym z technologii i projektowania Citis Smart Banking w Ameryce Łacińskiej. Citi Commercial Bank zapewnia małym i średnim firmom globalny dostęp do nagradzanych produktów ze swoich platform instytucjonalnych i konsumenckich. W 2017 roku Citi Commercial Bank udoskonalił obsługę klientów w ponad 100 miastach na całym świecie. Wykorzystując swój wyjątkowy globalny zasięg, Bank komercyjny rozszerzył bazę klientów dla firm działających w wielu krajach i poprawił jakość obsługi klienta, skracając czasy udzielania kredytów o 38, jednocześnie znacznie zwiększając aktywa krajowe i zagraniczne. Citi Commercial Bank był ważnym partnerem dla firm, ponieważ nadal poszerza swój zasięg w kluczowych ośrodkach miejskich na całym świecie. Grupa Klientów Instytucjonalnych Grupa Klientów Instytucjonalnych Citis buduje trwałe relacje z klientami, zapewniając pełny pakiet produktów strategicznego doradztwa i finansowania dla międzynarodowych i lokalnych korporacji, instytucji finansowych i sektora publicznego, rządów, firm prywatnych oraz wielu najbardziej wpływowych i wpływowych światów. osób i rodzin w ponad 160 krajach i jurysdykcjach. Szósty rok z rzędu. Citi - która zapewniła fundusze na rewitalizację projektu Hunters View w San Francisco - zajęła pierwsze miejsce w rankingu Affordable Housing Finances wśród tanich kredytodawców mieszkaniowych w USA. Citi działał jako doradca finansowy w finansowaniu budowy Etisalats z telefonu komórkowego 3G sieć w Nigerii, aby poprawić łączność między coraz bardziej zamożną i zurbanizowaną populacją. Szósty rok z rzędu. Citi - które zapewniło fundusze na rewitalizację projektu mieszkaniowego Hunters View w San Francisco - zajęło pierwsze miejsce w rankingu Affordable Housing Finances dla tanich kredytodawców mieszkaniowych w Stanach Zjednoczonych Szósty rok z rzędu. Citi - która zapewniła fundusze na rewitalizację projektu Hunters View w San Francisco - zajęła pierwsze miejsce w rankingu Affordable Housing Finances w zakresie tanich kredytodawców mieszkaniowych w USA. Rynki kapitałowe Początki Citis Capital Markets Biznes Originers koncentruje się na potrzebach związanych z gromadzeniem kapitału Nasi klienci instytucjonalni, od emisji inauguracyjnych i wymiany do transakcji transgranicznych i pierwszorzędnych struktur. Citi jest pierwszym wyborem wśród emitentów w zakresie potrzeb klientów w zakresie underwritingu ze względu na nasz niezrównany globalny zasięg i zróżnicowaną ofertę produktów finansowych. Nasze doświadczenie w udanym przeprowadzaniu się zarówno w dynamicznych, jak i trudnych warunkach rynkowych jest dowodem naszego niezmiennego zaangażowania w zapewnianie najwyższej jakości usług dla klientów. Nasza wiedza na temat strukturyzacji i realizacji ugruntowała pozycję lidera na rynkach kapitałowych, zarówno pod względem innowacyjności, jak i uzyskanych zysków, i wyróżnia Citi jako oczywisty wybór w zakresie gwarantowania długu, z doskonałością w szerokim spektrum walut i rynków. Citi działał jako doradca finansowy w finansowaniu budowy Etisalats sieci telefonii komórkowej 3G w Nigerii, aby poprawić łączność między coraz bardziej zamożną i zurbanizowaną populacją. Citi działał jako doradca finansowy w finansowaniu budowy Etisalats sieci telefonii komórkowej 3G w Nigerii, aby poprawić łączność między coraz bardziej zamożną i zurbanizowaną populacją. W środowisku, w którym nowa działalność bankowa była napędzana przez światowe trendy, nasza unikalna platforma pozwoliła nam uzyskać najlepszy światowy i lokalny obraz trendów, ryzyk oraz wymagań emitenta i inwestora. W 2017 r. Citi kierował kilkoma najbardziej znaczącymi transakcjami na rynkach kapitałowych. Służyliśmy jako agent strukturyzujący i prowadzący księgozbiór na 927 milionach certyfikatów wzmocnionego sprzętu z japońskim leasingiem operacyjnym z opcją Call Options (JOLCO) - pierwszą transakcją tego typu dla British Airways - która zapewniła finansowanie długiem na 14 nowych samolotach Airbus i Boeing zostać wynajęty British Airways. Utilizing our unique global capabilities, Citi was a lead underwriter on the highly successful, cross-border 1.46 billion initial public offering (IPO) and 974 million secondary equity offering for ING U. S. Inc. We were a joint bookrunner for Petrobras 11 billion, six-tranche offering - the largest-ever bond offering by an emerging markets issuer and the second-largest bond offering of 2017 the largest Brazilian international bond offering and the largest-ever oil and gas sector bond offering. Citi also was joint bookrunner for binary options 5.95 billion rights issue and served as joint global coordinator and joint bookrunner for VTBs strategic equity and hybrid transactions. Citi Velocity SM e for Education initiative donated a percentage of two months of institutional client FX transaction volumes executed through the Citi Velocity platform to six education-related nonprofits around the world. Learn More Corporate and Investment Banking Citis Corporate and Investment Banking franchises provide comprehensive relationship coverage service to ensure the best possible service and responsiveness to our clients. With our strong presence in many nations, we use our country, sector and product expertise to deliver Citis global capabilities to clients wherever they choose to compete. Citis Corporate and Investment Banking client teams are organized by industry and by country. Each team is composed of two parts: Strategic Coverage Officers focus on mergers and acquisitions and equity and related financing solutions. Corporate Bankers, in partnership with our Capital Markets specialists and with support from our Global Subsidiaries Group, deliver corporate banking and finance services to global, regional and local clients. In 2017, Citi served as the trusted advisor for several transformational transactions in the financial markets. We were co-lead financial advisor to Sprint Nextel Corporation on its 36 billion merger with SoftBank Corporation, the largest outbound investment in Japans history. Citi also acted as financial advisor to Silver Lake Partners on the complex, joint (with Michael Dell) 21 billion acquisition of Dell Inc. We were financial advisor to CNOOC Limited on its acquisition of Nexen for 18 billion, the largest-ever cross-border acquisition by a Chinese company. After successfully defending Elan Corporation plc against another pharmaceutical companys 6 billion hostile offer, Citi acted as financial advisor to Elan on its 9 billion sale to Perrigo Company plc. Financial News awarded Citi the Most Improved Investment Bank of 2017. 2017 Highlights International Financing Review named Citi Best Derivatives House, Best Emerging Market Bond House, Best Credit Derivatives House and Best Latin America Bond House. Euromoneys Awards for Excellence named Citi Best Global Emerging Market Bank Best Global Emerging Market Equity House Best Bank in Asia and Africa Best Investment Bank in Asia, India, the Philippines, Central and Eastern Europe, the Caribbean and Central America Best Cash Management House in Africa and Latin America Best MA House in UAE and Spain Best Debt House in Russia, Turkey and Chile Best Flow House in Latin America and Best Equity House in North America and India. Private Banker International named Citi Outstanding Private Bank for Ultra-HighNet-Worth Clients and Outstanding Global Private Bank Asia Pacific, and Citi received Euromoneys Best Private Banking Services in Latin America award. Private Banker International named Citi Outstanding Private Bank for Ultra-HighNet-Worth Clients and Outstanding Global Private Bank Asia Pacific, and Citi received Euromoneys Best Private Banking Services in Latin America award. Citi Private Bank was honored by The Financial Times. The Banker and Professional Wealth Management as Best Private Bank for Customer Service for the second year in a row. The Society of Trust and Estate Practitioners named Citi its Private Banking Team of the Year. Private Banker International named Citi Outstanding Private Bank for Ultra-High-Net-Worth Clients and Outstanding Global Private Bank Asia Pacific and recognized Citi as a Highly Commended Outstanding Private Bank for North America and Outstanding Private Bank for Europe. Citi also received Euromoneys Best Private Banking Services in Latin America award. And The Asset named Citi Best Private Bank and Best Wealth Manager in Asia and Australia. FX Week magazine recognized Citi as Best Bank overall as well as Best Bank for FX for Corporates, Forward FX, FX Prime Brokerage, FX in North America, Latin American Currencies, EuroDollar, DollarYen and e-Trading. Global Finance named Citi Best FX Bank in North America and Latin America and Best Derivatives Provider in Latin America. Markets and Securities Services Citis Markets and Securities Services business provides world-class financial products and services as diverse as the needs of the thousands of corporations, institutions, governments and investors we serve. Citi led an 825 million bond issuance by Ruwais Power Company for a newly constructed desalination and electricity generation project in Abu Dhabi, United Arab Emirates. Citi led an 825 million bond issuance by Ruwais Power Company for a newly constructed desalination and electricity generation project in Abu Dhabi, United Arab Emirates. Citi led an 825 million bond issuance by Ruwais Power Company for a newly constructed desalination and electricity generation project in Abu Dhabi, United Arab Emirates. Citi arranged a 400 million and US300 million financing for Brookfield Utilities UK and two subsidiaries to link new housing developments to existing gas and electricity networks across the United Kingdom. With trading floors in more than 80 countries, we work to enrich the relationships, products and technology that define our market-making presence. The breadth, depth and strength of our sales and trading, distribution and research capabilities span a broad range of asset classes, currencies, sectors and products including equities, commodities, credit, futures, foreign exchange (FX), emerging markets, G10 rates, municipals, prime finance and securitized markets. Our stateof-the-art Citi Velocity SM platform delivers electronic access to Citis global footprint and real-time information, giving clients unprecedented access to our capital markets intelligence and services across all product lines. Through our web, mobile and trading applications, clients can find Citi research and commentary and proprietary data and analytics execute fast, seamless and stable foreign exchange and rates trades and utilize our suite of sophisticated, post-trade analysis tools. In 2017, Derivatives Week named Citi Global Derivatives House of the Year, and The Banker named Citi the Most Innovative Bank for Prime Brokerage, Equities, IPOs, Equity-Linked Products and Risk Management. Risk magazine recognized Citi as Client Clearing Service of the Year, and Energy Risk magazine named Citi Energy Risk Manager of the Year. Citi arranged a 400 million and US300 million financing for Brookfield Utilities UK and two subsidiaries to link new housing developments to existing gas and electricity networks across the United Kingdom. Citi arranged a 400 million and US300 million financing for Brookfield Utilities UK and two subsidiaries to link new housing developments to existing gas and electricity networks across the United Kingdom. Our Investor Services and Direct Custody and Clearing businesses provide customized solutions that support the diverse investment and transaction strategies of investors and intermediaries worldwide. Offering a suite of investment administration, portfolio and fund services, trust and custody, and investment and financing solutions, this business helps clients meet the challenges of issuing, managing and distributing financial products and services in todays complex and competitive marketplace. In 2017, Citi acquired INGs Custody and Securities Services business in Central and Eastern Europe - with 110 billion in assets under custody - further strengthening our franchise in six important markets and adding Bulgaria to our proprietary network. Our Hedge and Private Equity Servicing business also surpassed 500 billion in alternative assets under administration, affirming its leadership as one of the largest fund administrators in the alternative asset management industry. Our Issuer business expanded both our network and our product sets through our Hong Kong Common Depository by standardizing and enhancing securities settlements in emerging markets in response to changes in investor demands. Global Investor recognized Citi as Hedge Fund Administrator of the Year, while Global Finance named Citi Best Sub-Custodian Bank. The Asset magazine gave Citi the Triple A Asset Servicing award. Citi operates one of the worlds global private banks, whose teamwork, commitment to service, and ability to see and seize opportunities for our clients set us apart. Our 800 Private Bankers act as trusted advisors to many of the worlds most successful and influential individuals and families. The Citi Private Bank network of bankers and product specialists work in 51 offices in 16 countries. Citi created Innovation Labs in regions to facilitate co-solutioning with clients and establish centers of excellence for product development and global rollout. Citi made history by becoming the first bank to be awarded both the Best Bank and Best Investment Bank in Asia from Euromoney Magazine. Global Education Opportunities are an FX Trade Away October 28, 2017 2:53 PM By Jeff Feig, Global Head of G-10 Foreign Exchange, Citi On October 1, 2017 CitiFX launched e for Education. an initiative in which we donate 1 for every 1 Million traded on our platform. This Electronic Trading to support Education Initiative is one of the most exciting projects Ive been involved with in the 25 years Ive worked at Citi. It stemmed from our conviction that access to education is the global game changer in improving the lives of those less fortunate. We wanted to identify a motivator for Citi to further support educational opportunities for those who dont necessarily have access. We quickly realized there was a way to align our desire to make a difference in the world with our business goals. In January 2017, we released Velocity 2.0, an cutting edge electronic platform for trading Foreign Exchange. Velocity has a sleek user interface operates intuitively, has exceptional functionality, as well as extraordinarily competitive pricing. While our client interest and trading volumes on the platform are growing, we have only just started to hit our potential. We want to find a way to further spread the word about Velocity and give prospective users the chance to really give it a try. Technology can be sticky. We know that once a user gets accustomed to a piece of software, it can be a challenge to convince a user to switch, even if the platform is better so we decided to align incentives and offer clients an added reason to shift to Velocity. We believe that, like us, our clients want to help create a better world by extending educational opportunities to those less fortunate. With more clients using Velocity, Citi will donate more money toward our common goal. With more client volumes on Velocity, more kids will have access to education. With more clients referring their colleagues to Velocity, more finance professionals will be helping us create a better world. Throughout the campaign we plan to amplify our impact by providing boosters, one of which will double contributions for trades done on our brand new Velocity iPad App. The app in itself is just awesome. In addition to executing trades, it allows you to track markets, follow news, and manage orders. Once we identified these incentives, the next decision was selecting the beneficiaries of the proceeds. We found six amazing nonprofits engaged in building or running schools or awarding scholarships. Uncommon Schools is one of the best-run charter school organizations in the US Civic Builders helps charter schools find, develop and fund the school buildings No Greater Sacrifice (NGS) offers full college scholarships to the children of fallen US soldiers Room to Read is all about improving childrens literacy in some of the poorest Emerging countries with a focus on Africa and Asia Teach First focuses on enhancing the educational prospects for the poorest children in the UK and EMpower improves lives by providing children in EM countries, particularly Latam, access to education. The results of this initiative so far have exceeded our wildest dreams, suggesting that we will be donating significantly more than initially budgeted. This is a high quality problem. With Citis belief that education is a right and that we will have a better world if more children have access to real educational opportunities, donating more money than we expected is the type of problem we love to have. Trade on Velocity, support a childs future. Europe, Middle East Africa In Europe, the Middle East and Africa (EMEA), Citi maintains a physical presence in 54 countries and does business in 62 more. Clients across EMEA choose Citi for our global footprint, market position, in-country relationships and full range of solutions through our extensive suite of products and services. The region includes a diverse mix of developed and emerging markets, and Citi has a long and deep history in both. Citi sees the tremendous growth prospects for our business within the emerging markets, and we are committed to helping our clients improve their operations in these countries at every stage, whether they are just breaking into a new market, expanding their operations or consolidating a long-term presence. Our Institutional Clients Group has one of the regions largest fixed income, currencies, commodities and equities sales and trading and derivative platforms, offering clients liquidity and hedging across the full range of products. Citi banks more than 90 percent of FTSE 100 companies nearly 50 percent of which consider us to be their lead bank. Citis Global Subsidiaries Group dedicated to addressing the local and regional needs of Citis core multi-national clients from around the world has helped our bank build relationships with more than 8,000 subsidiaries of more than 1,500 parent companies in EMEA. Our well-established and highly-regarded Citi Transaction Services business facilitates commercial, financial and trade flows globally for our corporate, financial institution and public sector clients. Through its presence in 55 markets across EMEA, Citi Transaction Services supports 68 payment currencies, provides access over 5,000 correspondent networks in Africa alone and offers a direct custody and clearing network in 34 markets. Citi Private Bank is a trusted advisor to the worlds wealthiest, most influential individuals and families throughout EMEA, with 76 billion in regional client business volume. Our network of employees, including bankers and investment professionals across 11 offices, provides clients with the best opportunities available around the world and exceptional service uniquely tailored to clients needs and aspirations. Citis retail customers choose us for the unrivalled access, control, convenience, security and rewards we provide throughout the world. In EMEA, we maintain nearly 267 branches, six investment centers and more than 1037 ATMs. We are also focused on new technology investments that will enhance sales capacity, improve the customer experience, and drive innovation via mobile and Internet banking. Citi Holographic Workstation for Financial Trading Envisioning Next Generation Financial Trading with HoloLens How We Got Here 8ninths is deeply honored to have been one of seven agencies trained directly by the Microsoft HoloLens product group. When Microsoft announced its Hololens, we had decided as a company to build out a talented core team of 3D Modelers, Animators, Unity Engineers, and Visual Designers. Our selection meant we underwent extensive training on design and development through the Microsoft Holographic Academy. The Concept Its clear that the recent explosion of virtual and mixed reality will have an enormous effect on industries such as gaming and entertainment that are centered around imagery and story. But for the 8ninths team, this is just the tip of the iceberg: we believe the effects of these new media can be much more broad. To challenge ourselves, we wanted to explore the ramifications and possibilities of mixed reality in an industry focused on something other than imagery. The world of financial trading was an excellent field to explore whether mixed reality could have an impact. We teamed up with the Citi Innovation Lab to develop a Proof of Concept illustrating how mixed reality is the next game-changing technology for finance. Financial traders current workstations provide an abundance of data, but in formats that are difficult to process and prioritizelong streams of figures on multiple monitors, each representing something different. We wanted to use a combination of 2D and 3D presentations of data to optimize the traders ability to extract meaning from the information, quickly and accurately. If we could increase efficiency while reducing time, cost, and the cognitive load of working with abstract data, we could bring the same strengths to bear across any domain involving data interpretation and collaboration. Thus, we created the Holographic Workstationa new paradigm that has ramifications far beyond the world of finance to information workers of all kinds. 8ninths has created a business solution in the financial industry that revolutionizes the way people will interact with and best use financial data in a compelling and competitive way. George Zinn Corporate Vice President amp Treasurer, Microsoft Defining the Core Building Blocks Design and development for Hololens is unlike any other process wed experienced. This was brand new territory and thus we started by developing a clear taxonomy. We developed HoloLens Design Patterns by breaking down and examining the core building blocks of early holographic experiences. Defining and naming these gave us specific foundational elements with which to work. Our Process To gain a deep understanding of the futures trading business and Citibanks processes, we went to New York for a three-day immersive workshop on the Citibank futures trading floor. We explored traders frustrations and pain points, which include: lack of prioritization within six to eight screens of 2D information lack of easily discernible centralized knowledge inefficiency in navigating between windows and tabs inefficiency in recognizing critical patterns and market changes loss of opportunity for collaboration and dialogue loss of the human element and the feel of what is going on in the market Focus Areas Using the HoloLens Design Patterns and drawing from the pain points wed identified, we defined five specific areas on which to focus our efforts: workstation efficiency ambient communication volumetric data visualization collaboration Workstation The workstation itself is a framework that extends information-based computing into mixed reality by integrating 2D screen space 3D holographic docking space keyboard, mouse, gaze, gesture and voice input and the customary trading floor phone systems. The station complements existing Citibank devices and workflows, including traditional news terminals, email, chat, and core components of Citibanks proprietary trading application. Efficiency We explored opportunities to increase trader efficiency using a combined 2D-3D holographic workflow. By combining voice, gaze, and gesture input with visual design using depth space and Z axis, we were able to reduce visual noise and increase efficiency in navigation. Ambient Communication The financial trader requires a great deal of information, but doesnt want to be inundated with all of it at once. We created a system that communicates information in a persistent but non-obtrusive way. A bubble-map of the market, using data indicators like size and color, allows the trader to assimilate holistic changes in the trading environment with a glance, without having to scrutinize data. Volumetric Data Visualization A combination of 2D and 3D also increases efficiency in extrapolating insights from data. Citibank traders work with hundreds of financial instruments. In the HoloLens workstation, each one is represented by a sphere and is grouped into a color-coded asset class. Sphere volume corresponds to market volume for a particular future, and particle clouds correspond to clusters of trader activity, so a trader can quickly see where the action is in the market, and can zoom in for a closer look. Collaboration Ad hoc mixed reality spaces for collaboration and discussion allow the trader to work with team members, colleagues, and clients in a way that is both personal and immediate. 8220We are excited to partner with Microsoft, 8ninths, and Citi Ventures on this exploration of 3D visualization and mixed reality to enrich traders user experience. Our Markets Lab in Tel Aviv sees great potential for this technology to enhance and humanize the next-generation markets trading working environment at Citi.8221 Stuart Riley Global Head of Technology for Markets amp Securities Service, Citi Design amp Development Because the project involved both a physical environment and a holographic one, we were able to start work before we even had the HoloLens device in our hands, and solved a lot of problems up front with cardboard and tape. The workstation framework was designed with the overarching concept of broad-on-top to specific-on-the-bottom, and with a three-tiered shelf structure. The shelves were designed to be a certain distance from the user and at certain proportions to optimize our usage of the device8217s field of view (FOV): each tier8217s bounds roughly correlate with view capabilities. One goal here was to allow the user to focus on a single part of their workstation at a time, letting that tier fill their view while the others persist in memory until they glance back up at them. It was exciting to turn the supposedly-problematic limited FOV into a feature for our product. Once we had the HoloLens, we began working out our design workflow by creating a basic framework 8220sandbox8221 that supported static and animated models. We explored and built out important tools, asking questions like: What would our cursor look like Whats the logic for using gazetap to move an object How do you distinguish move from rotate Whats the right scale Letting the designers arrange objects in-Lens was an important step. As the project progressed, useful tool ideas continued to come up, and our engineers worked to integrate them into our sandbox toolkit, but gradually design needed more functional implementation. The engineering team pivoted towards prototyping functionality in collaboration with designers, focusing on getting motion and interaction in the right place and on facilitating as quick an iteration cycle as possible. Challenges Working with HoloLens before its APIs were consistent, we dealt with a lot of shifts, and were constantly on our toes to respond to the configuration of the latest release. We even rebuilt some functionality, like gesture and gaze tracking, at a fairly low level, which allowed us to know the functionality exactly so we could fix any inconsistencies ourselves. There were special challenges with networking between the Surface Pro and the Lens. In theory it8217s easythey8217re both essentially Windows 10 machinesand in practice today it8217s no problem at all, but at the time there were some very low-level bugs causing network packets to be unreadable. Scrappy prototyping code saves the day again Our workarounds were not secure or shippable, but this was a concept piece and it was more important for us to communicate the design we were confident we could rebuild the technical solution to updated specs for the next phase of the project. What Weve Learned When we started the Citibank HoloLens project, we were both excited and trepidatious. Citi has worked hard to develop and refine the tools and applications its traders currently use, but we were hopeful that we could add value beyond their current process, and that traders would accept a disruptive new approach to their workflow. But there was no need for anxiety. Weve received overwhelming positive responses from both Citi and some of their Top Tier clients that the scenarios weve explored in this Proof of Concept have enormous value and that they do augment and improve upon existing workflows. Were extremely fortunate to have such a visionary client as Citi: willing to push us to think outside of the box while still staying true to the needs of their traders and clients. 8ninths VR Show Reel 8ninths Retail Demo Lets Get Started
No comments:
Post a Comment